Outfits of the week 2

Articolul de astazi va fi o continuare a seriei incepute saptamana trecuta. Iar daca in acela v-am povestit putin cam care este treaba cu dress code-ul, astazi am pregatit mai multe exemple de combinatii de culori si de variatiuni de accesorii sau trucuri care sa ne scoata in evidenta. Daca saptamana trecuta mi-am exprimat mai mult opinia despre ce anume am putea purta in mediul formal sau semi-formal, acum voi vorbi despre combinatii ceva mai mult sau mai putin iesite din comun. Asa ca haideti sa incepem!
Pentru prima poza am ales variantele de tinute cele mai clasice si cele mai sigure pentru mediul scolar, care poate fi considerat formal sau semi-formal.

1.Luni- linii drepte si culori neutre cu detalii aurii


Pentru prima zi a saptamanii, am optat pentru pantalonii mei office preferati ca sa imi incep saptamana cu un sentiment ceva mai bun. Iar pentru ca o camasa in partea de sus ar fi reprezentat prea mult pentru ceea ce simteam nevoia sa port, am ales un pulover simplu, nude, cu detalii aurii. Ca si accesorii, m-am inspirat de la detaliile aurii fine ale puloverului, astfel incat lantisorul, ceasul si inelul sa se asorteze cu stilul pe care l-am abordat. Un sfat important pe care vi l-as putea oferi ar fi sa nu purtati in aceeasi tinuta auriu cu argintiu. Pur si simplu nu ne avantajeaza si incarca mai mult decat ne-am fi dorit o anumita tinuta,

                                         Pantaloni/Trousers: H&M
                                         Pulover: ZARA
                                         Ceas/ Watch: Fossil
                                         Colier/ Necklace: Mango

2. Marti- matase feminina si pantaloni de piele

Tinuta aceasta initial mi-a dat de gandit insa, mi-am dat seama ca este chiar in trend sa combinam detaliile feminine precum dantela, funditele, matasea si multe materiale diafane cu "duritatea" asociata unor pantaloni de piele sau altor articole din acest material( chiar daca pantalonii mei nu sunt din piele naturala). Pentru a duce tinuta intr-o zona mai casual si de zi, pentru incaltaminte am optat pentru sneakersi.

                    Bluza/ Blouse: Massimo Dutti
                    Pantaloni/ Pants: ZARA
                    Sneakers: Vagabond Studio
                    Cercei/ Earrings: Meli Melo
                    Ceas/ Watch: Tommy Hilfiger

3. Miercuri- brosa in stil vintage si combinatia rosu-negru


A treia tinuta are in componenta ei tot o pereche de pantaloni de piele, insa de data aceasta cu o linie rosie care schimba o tinuta intreaga. De fapt, pentru acele linii rosii i-am si achizitionat. Iar pentru a-mi usura treaba, am ales pentru partea de sus o bluza rosie si un sacou negru care sa se imbine perfect. Ca si incaltaminte, am ales ghetute negre, pentru a nu strica armonia. Brosa vintage a adaugat ceva personalitate tinutei in doua culori. Din punct de vedere al cromaticii, combinatia si procentul de culoare este estetic pentru ochiul uman. Am scris acum ceva vreme despre acest aspect. Puteti citi aici.

                  Pantaloni/ Pants: ZARA
                  Bluza/ Blouse: Massimo Dutti
                  Sacou/Coat: H&M
                  Brosa/ Brooch: Vintage

4. Joi- detalii feminine si piele


Desi port rochie, tinuta este destul de lejera. Am asortat o rochie neagra de piele(sintetica, simt nevoia sa intaresc) cu un sacou intr-un roz cat se poate de feminin. In rest, am purtat accesorii statement si am lasat totul simplu, astfel incat sa imi avantajeze inaltimea, nu sa ma scurtez cu totul si mai tare. Acestea fiind zise,  nu am adaugat prea multe artificii pentru ziua de joi.

                    Rochie/Dress: Forever 21
                    Sacou/ Coat: Colin's
                    Ceas/ Watch: Liu Jo
                    Colier/ Necklace: Retro

5. Vineri- blugi, camasa si pulover


Pentru vineri am optat pentru ceva mai scolaresc, din punctul meu de vedere, outfitul ideal care te poate scoate din multe situatii fara precedent. Astfel ca, tinuta este practica, eleganta, calduroasa, care te face sa pari increzatoare. Ascunde imperfectiuni, pune in evidenta tot ce este mai frumos si este chiar tinuta perfecta pentru zilele in care nu ne vin idei sau pur si simplu nu simtim ca vrem sa ne imbracam special si totusi vrem sa aratam bine.

                Blugi/Denim: Primark
                Camasa/ Shirt: H&M
                Cercei/Earrings: Old H&M
                Ghete/ Boots: Aldo

5. Sambata- chic si lejera de weekend

Pentru sambata am ales ceva chic si lejer, perfect pentru o plimbare in aer liber sau timp petrecut cu cei dragi prin oras. Eu aici ma pregateam sa merg la cinema, la "Joker".

Va multumesc mult, mult de vizionare si sper ca micul proiect pe partea de moda sa va incante! V-am pupat! Si ne vedem in curand!

Comments

  1. You styled a lot of of fashionable and attractive outfits both here on your blog and on your YouTube channel.
    My favourite two outfits out of the six shown above are:
    The black Forever 21 dress styled with the beige blazer from Colin's, and the knit dress you were wearing in the last outfit.
    I love your video October week lookbook | Maia Dragomir - YouTube :D

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    ReplyDelete

Post a Comment