Idei de outfit-uri pentru vara

Cuvinte ca "E la moda" sau "E in trend" nu ma impresioneaza cu nimic. Mai mult, ma fac sa ma indepartez si mai mult de acest concept de a fi in pas cu moda. Am ajuns sa gandesc asa dupa ce mi-am dat seama cati bani frumosi pot fi fara minte cheltuiti doar pentru a intra in pas cu o lume care nu iti vrea intotdeauna binele. Astfel ca, va incurajez si va sfatuiesc si pe voi ca drumul spre a avea succes la crearea tinutelor consta in originalitate si multa imaginatie. Asa ca, fiti originale dragele mele, iar lumea va stii exact cu ce fel de persoane se vor confrunta, pentru ca originalitatea poate spune de multe ori cat de puternice puteti fi. Mai mult, pentru ca vara se apropie cu pasi repezi, vreau sa va introduc in minunatele idei de outfit-uri de vacanta. Ca sa nu o mai lungesc, invatatura acestui articol este ca nu trebuie sa ai o sumedenie de haine pentru a fi la moda, si, ca moda vine de la mine, de la tine si de la toti ceilalti, pentru ca noi, cei care ne traim viata acum, dictam si vom dicta moda acestui secol.
Voi incepe cu o tinuta clasica, pe care o ador si se potriveste bine pentru un anumit tip de concediu. Am ales aceasta tinuta strict pentru ca eu consider ca ma reprezinta intru-totul. Plusul ii da faptul ca este o tinuta deosebit de confortabila, fata de ce ati crede unii dintre voi.


          O geanta vintage simpla si un tricou poate basic realizand o tinuta perfecta pentru calatorii


Aceasta tinuta ceva mai hippie imi aduce un summer vibe ce nu poate fi trecut cu vederea. Cizmele de vara si un colier mai strident sunt combinatia perfecta pentru un outfit de festival de vara.



Am de gand sa continui cu o tinuta pe acelasi stil ca cea anterioara. Desi esarfa am ales-o la intamplare din garderoba,  combinatia aceasta a fost creata pe loc sa traiasca pentru mult timp:))


Pot spune ca am abordat un look cu un aer vintage si totusi tineresc. Ador aceasta rochita cu print de ziar si sper sa va aduca si voua vibe-ul pe care mi l-a adus mie.


Desi este o combinatie mai trendy si nou aparuta, mi s-a parut original sa incerc si eu sa creez cu hainele din propria garderoba, fara sa mai cumpar ceva pentru a o completa.


Camasa e basic. Sa fim seriosi, chit ca esti fata sau baiat, exista asa ceva in garderoba ta, sau ceva asemanator cu ce am eu. Cu toate acestea, am reusit sa construiesc o tinuta originala cu ce am gasit.


Rochita asta hippie e cu adevarat deosebita si intr-adevar confortabila. Am accesorizat-o cu un choker si cu o geanta mica vintage.



Sapca mea cu steagul Greciei anunta o calatorie frumoasa in aceasta vara in minunata tara din sudul Europei. De abia astept sa impartasesc pe blog cu voi noile calatorii(pentru ca vor fi mai multe). Geanta si incaltamintea nu s-ar pupa nicidecum daca le-ati privi prima data, insa se completeaza nemaipomenit. Geanta este in stil marocan, de piele din Maroc, pe care am gasit-o la un targ din Palma de Mallorca, in una dintre calatoriile mele acum cativa ani.

De abia astept sa impartasiti cu mine ideile voastre de vara si... v-am pupat pana data viitoare!

Comments

  1. Daca nu te inscrii la Bravo ai stil, o fac eu pentru tine! Esti o adevarata inspiratie. Vreau sa te scot la o cafea!!!!! Adore

    ReplyDelete
  2. Interesante combinatii! Imi plac mult...

    ReplyDelete

Post a Comment