Povestea blogului meu | Story of my blog

Nu-i așa că uneori este deosebit de interesant să observăm ce se află în spatele scenei, în spatele fiecărui show, film, emisiune, concert sau orice lucrare artistică? Să aflăm care a fost ideea de bază, sămânța din care s-a dezvoltat floarea pe lângă care trecem și pe care o admirăm? Să observăm evoluția?

Pe mine una mă fascinează și m-am gândit ca surpriza ce v-am pregătit-o cu ocazia împlinirii a trei ani de blog să fie însăși povestea acestei pasiuni ale mele. Mai grei sau mai ușori, mai lungi sau mai scurți, acești trei ani au reprezentat pentru mine o evoluție fantastică pe toate planurile, drumul meu spre maturizare, spre echilibru, spre modelare și cizelare. Acești trei ani de blog au concis cu trei dintre cei patru ani de liceu, iar eu...pot doar să fiu recunoscătoare pentru aceste multiple momente în care am experimentat atât de multe sentimente si senzații, am învățat, am înfrânt frici, m-am dezvoltat și, în tot acest timp, am încercat să vă transmit măcar o parte din toate aceste trăiri. Mai vechi sau mai noi, cititorii mei au reușit să cunoască o parte importantă din mine si din viața mea. Sper doar ca prin intermediul acestui articol să îmi arăt mulțumirea și recunoștința față de voi toți pentru tot acest drum care va continua pentru cât mai mult timp( Doar nu credeți că s-a terminat!?)

Acestea fiind zise, eu zic să trecem la treabă!

[EN] Isn't it fascinating when we observe the behind the scenes of TV shows, movies, newspaper and magazine articles, concerts, books or any other form of art? When we find out about the roots? When we can see the process and the evolution?

Well, it fascinates me so it came up in my mind to write about the story of my blog( a big part of my life and soul) in order to celebrate three years since I've started writing on this platform. Easy or hard, long or short... this three years have been like an evolution and a journey for me. I feel like I've evolved so much, I've come across with so many emotions, so much information. I've overcome fears and I've grown up trying to make sure that you are part of my journey and that I can share my journey with you. I am grateful that all of this crazy stuff happened to me. Meanwhile, I graduated from high school and I have to thank all of you for reading my blog, commenting and for growing with me. And none of this will be over, I promise!

Let's start talking!

Cum a început totul?
Mi-am descoperit pasiunea pentru scris de mică, iar în timpul gimnaziului am scris multe povești în română și în engleză. În clasa a opta am scris un jurnal pe care l-am publicat printre apropiați. Mereu am simțit că mă pot exprima mai bine în scris și chiar mă așteptam să continui acest hobby, dar, în primul an de liceu, din motive de timp si responsabilități, nu am prins nici momentul să mai scriu, nici dragul. 

Poate că tot răul spre bine pentru că, în vara imediat următoare, am primit de la mai multe persoane, atât din familie, cât și din afara ei, propunerea de a începe un blog. Călătorisem mult anul acela(in 2017) și toatș lumea mă întreba de ce nu mai scriu nimic, de ce nu îmi public poveștile, unde a pierit această pasiune? Cred că era necesar să îmi dau seama că trebuia să îmi iau avânt și să pășesc în afara zonei mele de confort. În acel an, călătoriile și istoria mă pasionau mai mult ca niciodată și m-am gândit că era momentul oportun.

[EN]
How did it all start?
I found out that I was passionate about writing when I was 11 years old and I used to write so many stories in both Romanian and English during middle school. When I was in 8th grade I published my journal.. I showed it to some of my closest friends. Unfortunately, I haven't considered writing anymore since then. But in the summer of 2017 so many people asked me if I thought about starting blog. They told me that writing and traveling are my biggest hobbies so why wouldn't I combine them? That was the moment I realised it was the best opportunity. I traveled a lot in 2017 and I was ready to step out of my comfort zone.

Cum a decurs de atunci?
Astfel, dintr-o joacă, am început să scriu despre toate călătoriile din 2017: cu poze, descrieri, sfaturi și întâmplări interesante, iar de atunci am continuat tot așa, motivându-mă să descopăr cât mai multe ca mai apoi să le împărtășesc cu voi. Atunci nu eram sigură pentru cine este adresat ceea ce faceam însă dacă mă uit în spate, blogul este adresat unui public mai tânăr. Încerc pe cât posibil să dau sfaturi cât mai concrete și să fac acest segment de vîâstă să vadă cu alți ochi cultura unei țări și cât de frumoasă este experiența de a descoperi . A călători este una dintre cele mai frumoase părți ale vieții și sper că reușesc prin articole să exprim asta. 

Cu timpul am început să scriu și despre modă, pentru publicul feminin, am câteva articole în care prezint sfaturi și outfituri, pe anotimpuri sau pentru călătorii/diverse evenimente. Am ales să umplu astfel perioadele în care nu călătoresc. Tot dintr-o joacă am început și partea de modă însă pot observa că este apreciată. 

Așa blogul meu a devenit travel & fashion.

 Aici este locul în care mă regăsesc, este ceva al meu și mereu îmi schimb starea de spirit total când scriu la el. Îmi exprim pasiunile și experiențele plăcute și doresc să prezint partea frumoasa a vieții, să îi fac pe oameni să zâmbească. Scriu în principal de călătoriile mele în Europa, am doar câteva articole despre România (însă aș dori din tot sufletul să mai adaug). Vreau să arăt că se poate vizita lumea cu orice buget, că există mai multe variante.  Îmi face placere să vorbesc și despre ramura de modă și cred că cititorii simt la fel.

Astfel, am început blogul în august 2017 și se numește, după numele meu, Maia Dragomir. Am și pagină pe facebook: Life in motion, unde postez fiecare articol. Le fac prezente si pe profilul de instagram, unde oricum mai postez și în timpul călătoriilor( @maiadragomir și @lifeinmotionblog).

[EN] 
And the journey continues...
So, I started posting about destinations in Europe and beyond. I describe places. I post pictures. I give advices( following my own experience). I analyze as much as I can. I am honest and genuine.
However, I have always thought: who is this blog for? But the only answer is that this blog is dedicated to the younger generations as I introduce pieces of history in my posts making my platform informative and authentic.

Meanwhile I've introduced a few articles about fashion as I try to be constantly present on the platform.

This is how my blog changed from travel to travel&fashion.

This is my place. I feel like this belongs to me and is a part of my soul on the internet. When I am not in a great mood I turn back to this and start writing. I love bringing the glass half full to your eyes as you read everything I write. I love making you smile. 

I mostly write about Europe and I wish I talked more about my country( Romania). There are so many great destination here too, but I didn't have the chance to properly visit them in the recent years.

My name is Maia Dragomir and the blog takes my name. You can find me on my facebook page: Life in motion and on Instagram: @maiadragomir and @lifeinmotionblog.


Obiective și concluzii
De obicei, când călătoresc, îmi place să prezint principalele obiective turistice, istoria, cultura locului și poveștile din spate pe cât posibil. Apoi, consider că mâncarea este un factor de cultură important, încerc să prezint și mâncarea tradițională atât cât îmi permit. De asemenea, încerc să prezint locuri mai puțin cunoscute care, totuși, merită o șansă. Îmi exprim experiețta personală de prin toate locurile, fără să zic că o destinație este mai bună decât alta. Asta - pentru că orice loc are ceva de oferit, iar noi suntem diferiți, cu preferințe diferite.
În curând incepe un capitol nou in viața mea, facultatea. Cred că, dacă am reușit să realizez ceva până acum, a fost că mi-am ales propriul drum( Colegiul Național de Informatică " Tudor Vianu" din București și, acum, Facultatea de Drept din București), am ales activitățile la care am luat parte, m-am afirmat și am ieșit din zona de confort. Îmi place să cred că blogul a avut o contribuție în formarea mea și nu pot decât să aștep cu nerăbdare ce ne va rezerva viitorul. Sunt optimistă, suntem optimiști pe acest blog. Îl vom continua impreună! 

Până acum pe blog: 11 țări( Grecia, Italia, Slovacia, Germania, Elveția, Liechtenstein, Spania, Maroc, Turcia, Norvegia și Olanda), peste 24 de orașe, ceva drumuri montane, insule, sate și castele.

Îmbrățișări din partea unei pasionate de călătorii, istorie și scris si din partea... unei studente la Drept!

[EN]
Thoughts and conclusions
When I travel, I like to present to you the main touristic attractions, the story of the places I encounter. I like to talk about history and traditions and to show you some traditional food. I love discovering underrated places because I think they deserve a chance. I always follow my own experience when i give advices and I never compare countries, cities or traditions because everything is so different from one place to another. 

A new chapter in my life is starting in October as I am a Law student now. I am optimistic about the future and I am really grateful for everything that is going on right now.

Until now on the blog: 11 countries( Greece, Italy, Slovakia, Germany, Switzerland, Liechtenstein, Spain, Morocco, Turkey, Norway and the Netherlands), over 24 cities, some mountain roads, some islands, villages and castles.

I hug you all as now I am a traveler and a Law student!


 


Comments