Ce parfumuri port

Acest articol de azi va fi cu siguranta putin mai neconventional, si cred ca din titlu v-ati dat seama care este subiectul de astazi. Vom vorbi despre colectia mea de parfumuri, despre preferintele mele in acest domeniu si multe altele. Am ales sa fac un articol despre asa ceva cand mi-am dat seama ca am cate ceva sa va arat si ca este un subiect cat se poate de important pentru capitolul fashion. Pentru mine este un accesoriu, la fel de important ca o geanta sau o bijuterie si in randurile de mai jos va voi explica de ce.
In primul rand, mirosul pe care il emanam spune putin despre noi ca persoane. Un parfum poate sa sopteasca despre preferintele cuiva si chiar despre temperament! Spune ceva atunci cand noi tacem. De asemenea, poate intregi o tinuta si ii poate adauga un farmec atunci cand nu il gasiti in altceva. Pentru mine, parfumul pe care il port este un aspect ce nu trebuie trecut cu vederea; oricat de obosita as fi de dimineata, uit de multe altele, dar de parfum niciodata:)
Mereu mi-au placut parfumurile dulci, iar cele florale si orientale se potrivesc cel mai bine cu pH-ul pielii mele. Astfel, este obligatoriu sa probati un parfum inainte de a-l cumpara pentru a vedea daca se potriveste cu pielea si preferintele voastre. Este exact ca si cu pantofii. Unele parfumuri va plac la nebunie pe altcineva si, totusi, pe pielea voastra nu simtiti acelasi miros si chiar va displace ce mirositi.
Gata, nu o mai lungesc, vom trece la fiecare parfum in parte din colectia mea, insotit de o tinuta cu care as purta parfumul. Nu numai ca va ajuta sa intelegeti mai bine parfumurile si aromele lor, dar va ajuta si sa imi descoperiti si sa va descoperiti preferintele.
1. Quelques Notes d'Amour
Este un parfum Oriental Lemnos, lansat in 2014. Are ca note de varf: bergamot si piper roz. Notele de mijloc sunt: trandafir de Damasc, lemn de guaiac si paciuli. Iar notele de baza fiind: cedru, Amyris si rasina benzoica.
Recunosc insa ca nu cunosc toate ingredientele, dar simt piperul roz, trandafirul si acel lemn cu rasina. Pentru a-l cumpara, dati click aici.Vine in sticluta in stil Art Deco, si am ales o tinuta care sa imi inspire acea atmosfera boema specifica perioadei interbelice.Este parfumul care ma face sa ma simt cea mai romantica si mai zvelta. Imi da o incredere in mine cum nu multe o fac, si sunt incantata ca Yves Rocher a scos un asemenea parfum deosebit.





2. Zara Zen Garden
Este un parfum Floral Verde, recent, din 2017. Are ca note de varf: iedera si note solare; note de mijloc: stanjenel, tuberoza si magnolie; note de baza: paciuli, lemn de santal si mosc. Mai multe despre parfum, gasiti aici. Eu il asociez cu Istanbulul, pentru ca prima data acolo l-am purtat si se potrivea mult prea bine cu mirosul din jur; din bazare si din multele magazine pe care le-am cotrobait. De atunci am ramas marcata intr-un sens cat se poate de bun. Primul lucru pe care imi vine sa il fac este sa imi pun salvarii si sa intru intr-un bazar plin de condimente si obiecte deosebite lucrate manual la mama Turcie.





3. La Vie Est Belle

  • Este fara doar si poate:
  • -un parfum dulce, de fructe și flori, sofisticat;
  • -pentru un spirit tanar si increzator;
  • -potrivit pentru întreaga zi.
  • Compozitia acestuia:
  • Debutul parfumului (notele de varf) te va încânta cu esențe suculente de coacăze negre și de pere dulci. Inima compoziției(notele de mijloc) pulsează în tonuri de iris, alături de iasomia mătăsoasă și de fermecatele flori de portocal. Baza este formată din boabe rare de tonka, din praline delicioase, din paciuli exotic și gurmanda vanilie.
  • Cu siguranta este folosit de multe femei si il poti simti oriunde, dar nimic nu te poate impiedica sa traiesti si tu experienta acestui parfum si senzatia pe care mi-a dat-o si mie cand am facut cunostiinta cu un asemenea fenomen.
  • Detalii gasesti aici.


  

4. Coco Mademoiselle
Madam Coco Chanel, dupa ce a venit pe piata cu Chanel No. 5, a decis sa mai diversifice filiera de parfumuri al brand-ului ce il crease; acesta urma sa se numeasca Coco Mademoiselle. Acesta este desigur unul floral, iar compozitia acestui parfum ca de vis este urmatoarea. Notele de varf sunt: bergamota, flori de portocal, mandarina, portocale. Notele de mijloc sunt: iasomie, mimoza, trandafir, Ylang-Ylang. Notele de baza sunt: commiphora opoponax, mosc alb, patchouli, tonka, vanilie, vetiver.
Acum nu stiu de celelalte detinatoare ale acestui parfum, dar daca simtiti acel commiphora opoponax, va rog frumos sa ma anuntati pe mine prima data:)))
In schib, fiti siguri ca simt toata vanilia, si mica proportie de portocala 
Povestea cu parfumul meu este alta totusi. Eu nu am sticla originala, insa, pe cand eram in Rethimnon, am descoperit acele magazine care recreeaza parfumurile marilor brand-uri, si le tin in recipiente mai mari. Este o experienta relaxata si seamana mult cu orice magazin de cosmetice. Cu siguranta, cred ca se gasesc si in tara astfel de magazine. Totusi, pentru cei interesati o sa link-uiesc aici versiunea originala.








5. Tommy girl, Tommy Hilfiger
Acest parfum este Floral Fructat, si totusi mi se pare un parfum destul de masculin si de tare. Insa m-am indragostit de el inca din prima clipa, fiind parca special creat pentru sezoanele mai reci. Si, de asemenea, cred ca Tommy Hilfiger a creat parfumul perfect pentru a-si reprezenta brand-ul, casual si sporty with class. Pe mine m-a cucerit si haideti sa va prezint din ce este facut. Notele de varf sunt: camelie, coacaze negre, flori de mar, mandarina. Notele de mijloc sunt: caprifoi, crin, lamaie, menta, trandafir, violeta. Intr-un final, notele de baza sunt: cedru, iasomie, lemn de santal, magnolie, piele.
Ce simt eu din toate acestea? Menta, da intr- o proportie mare. Pielea, cred ca este elementul ce o face sa apartina de Tommy Hilfiger. Si lemnul clar isi are locul. Iar pentru asa ceva, fiti siguri ca am ales o tinuta ceva mai sport.








6. Tresor In Love, Lancome
Sa fiu sincera cu voi, nu este un parfum cu care rezonez prea tare, dar il mai port din cand in cand. Insa ma face sa ma simt un om distant si rece. Nu ca ar fi ceva rau in asta, dar nu ma reprezinta, si nu este genul de zi pe care mi-as dori sa o traiesc. Dar daca as atribui acest parfum unui anotimp, cu siguranta va fi iarna. Este cat se poate de potrivit unei tinute cu o blana naturala si un pulover de casmir, intr-un loc cu un semineu si cu o fereastra deschisa de unde vine lin frigul si ninge. 
Si cu toate acestea, este un parfum Floral Fructat, cu o compozitie de flori si fructe aproape in totalitate. Notele de varf: bergamota, nectarine, para, piper roz. Notele de mijloc: iasomie, piersica, trandafir, violeta. Notele de baza:mosc, virginia cedru. Am atribuit o tinuta mai sport, pentru ca nu puteam sai mi scot blana si sa o pun pe mine in toiul verii. Din nou, mai multe puteti gasi aici.




7. Prada Candy
Parfumul poate fi insuportabil de dulce pentru cei care nu sunt fani acestui tip de miros, insa mie imi aduce aminte de copilarie, pentru ca l-am primit cand aveam o varsta destul de frageda si l-am purtat cu mine inca de atunci. Este dulcele stil clasic Prada, un parfum foarte vesel si foarte viu, ca tot acest brand. 
Prada Candy este desigur un autentic oriental, iar compozitia acestuia este mai putin numeroasa fata de tot ce am putut observa pana aici. Nota de varf: mos; nota de mijloc este: benzoin; nota de varf: caramel.
Cu siguranta acest caramel poate deveni insuportabil pe piele in zilele toride de vara, si totusi il acceptam asa cum este, pentru ca e tare unic. Ceva mai multe informatii, puteti gasi aici.
Am ales o tinuta jucausa si vesela, pentru a sublinia veselia parfumului si amintirilor pe care le trezeste acesta.






8. Victoria's Secret Love Spell
Este genul de parfum potrivit pentru plaja, cu toate ca nu ii recomand nimanui sa poarte parfum de plaja. Insa, daca ar fi sa aleg un singur parfum pe care l-as suporta pe plaja, in soarele dogoritor si pe nisipul ca de aur, incercand sa ajung la marea care se incalzeste, cu siguranta raspunsul sta in Victoria's Secret Love Spell. Este un parfum atat de usor de suportat pe piele si are o aroma incredibil de usor de digerat.Are in compozitie multe fructe tropicale, ceea ce explica motivul pentru care am atribuit cu marea si soarele. Alaturi de parfum a venit si crema de maini, la fel de incantatoare si de relaxanta. Le-am primit din Statele Unite, acum cativa ani, cand inca nu aparuse acest retail in Romania. Vestea buna insa este ca acum puteti gasi Victoria's Secret in aeroport(big yey). Am realizat un outfit de plaja si m-am dat cu acest parfum. Rezultatul il puteti vedea imediat. Mai multe aflati aici.






9. Naturelle Osmanthus Yves Rocher
E un parfum minunat pentru o zi petrecuta langa frumoasa natura de langa plaja. Nimic de reprosat, insa nu este persistent. L-am primit cadou, atunci cand am dat o comanda mai mare de cosmetice de la ei. Mai multe gasiti aici.



10. Stella in Two Peony by Stella McCartney
Stella McCartney, fiica legendarului Paul McCartney, este mare designer prin industria aceasta. Iar parfumul ei Stella in Two Peony este facut special pentru mine. Ma reprezinta mai bine decat oricare altul pe care vi le-am prezentat mai sus. Nu pot sa explic ce poate avea ceva atat de special incat sa simt ca este special pentru mine. Si pe langa toate astea, vine intr-o sticla tare interesanta.
Este un parfum destul de vechi pe piata, mai exact din 2006, iar elementele din care rezulta acest drag parfum nu sunt chiar atat de numeroase. Note de varf: bujor si trandafir. Nota de mijloc: piper. Note de baza:
cedru de Virginia, paciuli si ambra.
Trandafirul nu pot spune ca il simt in mod special si nici nu sunt genul de femeie care adora parfumurile cu trandafiri, dar piperul isi face in mod insistent prezenta. Este irezistibil. Pentru mai multe informatii, dati click aici. Am ales o tinuta care sa ma reprezinte la fel de mult ca acest parfum.




11. So Elixir Purple, Yves Rocher
Este un parfum pentru care sunt recunoscatoare ca exista, poate la fel de mult ca acel prim Quelques Notes d'Amour din lista. Insa acesta are intr-adevar ceva diferit in el. Il face fierbinte si potrivit pentru o femeie romantica si responsabila pentru imaginea pe care si-o creeaza purtand acest parfum. Pe mine ma incanta si haideti sa va spun din ce este format: infuzie de tuberoza, esenta de vetiver si esenta de patchouli. Este un parfum senzual si ma bucur sa inchei cu aceste note! Mai multe si despre aceasta sticlute de incantare, gasiti aici.



Acestea fiind zise, multumesc cui a ajuns pana aici. Sper ca ati regasit si voi macar un parfum pe care il stiti si care va place si astept in comentarii sa imi spuneti parfumul vostru preferat, fie ele de femei sau barbati! Va pup si ne revedem curand!

Comments

  1. Mi se pare genial cum ai stat sa te documentezi pana si despre anul in care a aparut :)) Sunt foarte curios cat timp ti-a luat sa culegi toate informatiile si sa le scrii, dar chiar e dragut (desi am sarit peste niste date tehnice pentru ca oricum nu pot spune ca ma pricep). Oricum, am ajuns pana la sfarsit :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Radu!! Dureaza ceva timp, insa dupa ceva timp devii mai eficient, iar treaba merge mult mai repede. Informatiile le-am preluat mai devreme, pozele sunt alta poveste, iar ceea ce am facut acum a fost sa intregesc articolul!

      Delete
  2. Interesante alegeri.
    Esti de admirat pentru ca apreciezi atat brandurile scumpe (Prada, Lancome) cat si cele accesibile (Yves Rocher) si ca le porti cu aceeasi placere.
    De asemenea, asocierea tinutelor cu aerul frumos respirabil datorat parfumurilor este remarcabila.
    Tinutele sunt "de milioane" iar cea pentru plaja este preferata mea. Gentile de paie reprezinta un must have de sezon si iar a ta este superba.
    Pe cand un articol despre esarfe? Despre versatilitatea acestora? Pot sa iti lansez o provocare? Pupici

    ReplyDelete

Post a Comment