Puterea unei brose( Colectia mea+Moduri de purtare)

Sper ca am reusit prin titlu sa va sugerez cat de mult poate transforma un accesoriu. Are puteri neinchipuite. Poate sa scoata din anonimat orice tinuta si poate transforma banalul in eleganta. Cred ca asta este secretul meu dintoteauna. De mica adaugam fiecarei tinute un accesoriu, oricat de mic ar fi fost el( mai ales pe vremea cand purtam uniforma). Trebuia mereu sa ma reinventez si reuseam sa castig admiratiile celorlalti. Nu este ceva greu de invatat si o data ce va obisnuiti sa adaugati o nota de originalitate, nu va veti mai satura. Ba chiar o sa simtiti ca va lipseste ceva( senzatia mea de fiecare data cand nu am ceas la mana:)). Astazi insa, vom vorbi despre brose si despre cat de versatile pot fi acestea. Fac parte din familia bijuteriilor si le gasiti sub orice forma si marime. Brosele pot fi salvatoare cand nu aveti tinuta pentru un eveniment sau cand exista incidente cu hainele. De asemenea, le puteti purta pe orice articol vestimentar si veti face furori fara sa va straduiti prea tare. Inainte sa va demonstrez si prin tinute vorbele de mai sus, trebuiesc respectate anumite principii pentru a nu duce un outfit in zona de kitsch sau vulgar.
Regula numarul 1. O brosa incarcata trebuie purtata pe materiale cat mai simple.
Regula numarul 2. Va garantez ca o va contrazice pe prima:)) Exista o sansa sa purtati brosa pe un material incarcat, daca respecta o anumita tema cromatica si un anumit contrast placut ochiului (pentru cei care sunt dornici sa experimenteze)
Regula numarul 3. O brosa masiva si incarcata trebuie purtata pe materiale mai solide si mai groase( pentru a evita problemele create de greutatea brosei, ex. ruperea materialelor delicate)
Regula numarul 4. Faceti tot ce e posibil ca brosa sa fie vedeta tinutei voastre.
Regula numarul 5. Purtati orice brosa va trece prin minte. Fiecare are ceva de exprimat!
Asa ca haideti fetelor si baietilor sa va arat ce brose imi place sa port si cum le asortez!


Pe acest manechin imi tin eu toate brosele la vedere, astfel incat sa fie vizibile si sa nu imi scape niciun detaliu. Inainte mi le agatam de o bluza(cand am facut turul camerei, este pe blog), insa s-au adunat mai multe asa ca a trebuit sa schimb peisajul putin. Manechinul este din Ikea, dar cu siguranta puteti gasi si in Jumbo sau in alte magazine de acest gen. Si acum ca am pozat colectia, sa trecem la tinute, zic.



Cred ca este cea mai valoroasa si indragita brosa pe care o am pe. Este printre acele piese icon pe care nu le poti critica si pe care le recomand cu toata caldura. Orice investitie pentru astfel de accesorii va merita pana la capat. Eu am ales de fiecare data sa o port cu negru.


Aceasta tinuta face parte din exceptia mentionata la regula numarul 2. Am ales sa asortez sacoul cu alura orientala cu o brosa care sa se incadreze in aceeasi tema.


                            Precum ati observat, iubesc sa port sacouri cu brose, sunt un statement


Desigur, continuam in forta cu sacouri (de data asta in stil anii '90; superbi mai sunt acesti umeri mari).


          Cum v-am zis, brosele sunt cel mai la indemana mod de a experimenta noi orizonturi in moda.




Ultimele doua poze au mai aparut si cu alta ocazie la mine pe blog, unde doar am mentionat pasiunea pentru brose, urmand sa reiau in detaliu acest aspect(si uite-ma aici). Brosele in forma de insecte sunt un stil ciudatel care ma atrage. Acum putina vreme nu m-as fi asteptat sa ma indragostesc de acest mod de a privi un accesoriu statement.

De-a lungul timpului, am mai purtat brosa si la camasa, care imi aduce intamplator aminte de inegalabilul si dulcele stil Chanel.


Brosele pot fi purtate pe geci, caciuli, palarii, curele, orice vi se pare inovativ. Precum ati tot vazut de-a lungul acestui articol, brosele fac o diferenta. Vei face si tu o diferenta, dandu-le o sansa?
V-am pupat si ne revedem curand!


Comments

  1. O colectie impresionanta. Ma bucur ca ai gasit aceste mici si marunte accesorii (care in general sunt evitate) care schimba total o tinuta si ii da un aer aparte.
    Felicitari si pentru suportul de prezentare! Intr adevar ingenios mod de depozitare/expunere. Faptul ca sunt toate la vedere iti usureaza alegerile. Bravo!

    ReplyDelete

Post a Comment