Cum sa-ti realizezi bagajul perfect pentru o vacanta in Grecia

Pentru ca saptamana viitoare voi pleca cu avionul pana in Heraklion, Creta, m-am gandit ca astazi sa va prezint cum am realizat bagajul perfect pentru vacanta mea in Grecia. Precum stiti din articolele mele, intalnesc multe dificultati in a-mi potrivi tinutele si a ma rezuma la ceea ce este esential pentru o anumita calatorie. Am impresia mereu ca as lua toata casa cu mine, desi stau maxim o saptamana. Sunt mai mult decat sigura ca toate sunteti puse intr-o mare incurcatura cand vine vorba de bagaj si niciodata nu este prea tarziu pentru un sfat, chit ca acesta vine de la un mare blogger de fashion sau travel sau de la un om care calatoreste cam de 3-4 ori pe an.
            Cam asa arata bagajul meu la final. Pare o munca usoara, dar sa vedeti voi ca nu este.

Asa ca hai sa nu o mai lungim si sa trecem la treaba! Prin cativa pasi simpli va asigur ca bagajul este gata si va puteti organiza cat mai bine posibil.
PASUL1. Ganditi-va prima data ce bagaj de cala va luati ca sa puteti organiza restul lucrurilor. Bajajul meu este de 100x80x30 cm si aproximativ 30 de kilograme, desi in poze nu puteti vedea acest lucru.
PASUL 2. Deoarece destinatia mea este Grecia, primul si primul lucru pe care l-am luat in considerare este geanta de plaja care sa nu ocupe atat de mult spatiu in bagaj, si totusi sa fie incapatoare, O sarcina grea pentru o biata geanta de plaja, nu-i asa fetelor? Cu toate acestea, am comandat de pe site-ul Avon o geanta care reuseste sa intruneasca toate aceste calitati.
Geanta impreuna cu salopeta cu care am de gand sa merg in drumul spre plaja, deoarece plaja se afla la 10 minute de mers pe jos de la hotelul nostru


Si o poza doar cu salopeta
Cam asa arata geanta mea de voiaj dupa ce am adaugat plasa de plaja. Un alt important sfat pentru a economisi spatiu este sa depozitati toate elementele de plaja in plasa.

PASUL 3: Adauga prima data hainele care nu se sifoneaza si pot sta mai inghesuite. Aceasta este o regula foarte importanta daca vreti sa luati cu voi cat mai multe haine.
Apoi adauga gentile, care pot sta inghesuite.


PASUL 4: Adauga acum hainele cu care trebuie sa aveti mare grija atunci cand inchideti bagajul. Culorile predominante ale hainelor pentru aceasta vacanta sunt albastru si alb si diferite nuante si combinatii ale acestora. Va sfatuiesc sa va alegeti hainele in functie de culorile peisajelor pe care urmeaza sa le pozati pentru fotografii mai reusite si pentru a da iluzia ca sunteti unii cu locul.

PASUL 5: Ocupa-te de accesorii! Bijuteriile si accesoriile fac parte din procesul meu de realizare a bagajelor, deoarece imi aleg bijuteriile pentru fiecare tinuta din vacanta.
Astfel mi-am ales bijuteriile si accesoriile pentru vacanta si mi-am folosit potrfardul ca sa mi le depozitez in siguranta pana la destinatie

PASUL 6: Alege-ti cosmeticele esentiale: gel de dus, sampon, crema de corp, crema de soare si alte cosmetice care va sunt necesare fiecareia dintre voi.
Mi-am ales parfurmurile cu care am de gand sa calatoresc si un portfard pentru acestea

Geanta de cosmetice( cand eram mica obisnuiam sa o numesc "cutia cu maimute")

PASUL 7: Potriviti-va totul in bagaj, toate gentile pentru voiaj.
Astfel am reusit sa organizez tot si totusi sa mai am spatiu pentru maruntisuri si incaltaminte, deoarce incaltamintea intotdeauna vine cu probleme:))
Nu uitati sa va protejati de soare cu niste sepci, eu am ales ca una dintre ele sa fie cu steagul Greciei si sa fiu in tendinta.
Sper ca am reusit sa va ajut cu sfaturile mele si hai sa ne bucuram pentru ca a venit vara si fiecare are o poveste pe care urmeaza sa o traiasca! V-am pupat si ne vedem in Grecia!

Comments

  1. Te au ajutat hainele/accesoriile alese? La sfarsitul vacantei ai facut un bilant? Ce ti a folosit mult? Ce nu ai purtat deloc?
    Era interesant si un comentariu la intoarcerea din vacanta cu privire la bagajul tau.
    Din pacate tot caram in vacanta mai multe lucruri decat ne trebuie de fapt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pot sa zic ca am purtat toate hainele puse in bagaj si toate accesoriile mi-au fost de folos. Cred ca sandalele m-au ajutat cel mai mult pentru ca au fost comode. Nu pot sa zic ca am pus pe hartie cumva, dar la intoarcere aveam in minte exact tinutele purtate. Multumesc pentru sfat, asa voi face data viitoare!!

      Delete

Post a Comment