Cum sa iti petreci un weekend mai departe de aglomeratia Bucurestiului

Am vizitat Palatul Mogosoaia prima data acum 7 ani impreuna cu scoala, insa in acest weekend mi-am dat seama ca imi doream sa am parte de momente deosebite prin imprejurimile Bucurestiului. Astfel, m-am gandit la parcul Mogosoaia si la palat. Dupa ziua petrecuta acolo, pot admite ca am ajuns intr-un loc unic de unde nu mai voiam sa scap, departe de agitatia capitalei. Desi sunt adepta a zgomotului si a atmosferei agitate din marile orase, am avut parte de un weekend de liniste si de relaxare intr-o zona incarcata de isorie si de energie. Am ajuns imediat dupa-amiaza la portile fascinante ale palatului cu dorinta de a revedea putin din viata lui Constantin Brancoveanu, cel care a facut cunoscut acest edificiu. Revederea a fost cat se poate de fascinanta si de surprinzatoare. Dupa o vizita interesanta, ne-am asezat la terasa cea mai apropiata unde am savurat un cappucino. Cele cateva ore de evadare in alta lume s-au terminat printr-o plimbare in spatiul verde, frumos amenajat de langa lac.



















Nu degeaba ajung sa isi faca poze aici zeci de miri in fiecare weekend, destul de enervant cand doresti sa iti iasa o poza buna fara sa apara si ei:))) V-am pupat.


Comments