Relaxare la Marbella

Luna octombrie: checked. Frig: checked. Ploaie: checked. Pare ca timpul trece si se schimba la fel de repede ca vremea din acest sfarsit de saptamana. Insa nu va ingrijorati prea tare, pentru ca eu voi continua sa povestesc din vremurile calde si parca de mult apuse. Ultimele articole au fost poate ceva mai lungi si pline de informatii, insa va dati seama ca intr-o vacanta trebuie sa existe si zile in care doar sa ne pierdem printre stradute si sa "gustam" viata mai mult sau mai putin linistita a localnicilor. Exact asa am facut si noi la Marbella, o statiune celebra in proximitatea Malagai. Cu o doza de Grecia si cu frumoasa limba spaniola, Marbella a reusit sa ne inveseleasca dupa ziua plina de esecuri la Granada(articolul este pe blog). Stiu ca sezonul vacantelor a rapus, dar nimic nu ma va determina sa imi opresc povestea andaluziana pe care am trait-o la jumatatea lunii august. Asa ca pe o zi innorata ca aceasta, va invit doar sa va delectati cu o dulce zi aproape de plaja, buticuri boeme si culori vii in care ne-am lasat purtati de briza marii catre cele mai fermecatoare colturi. Fara prea multa vorba, sa trecem la poze.
                                    Eu aflandu-ma la statuile lui Dali, un obiectiv al orasului




 
   
 
 
   

 
 
 
 

   


   
 




 
 
 


 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 

 
 
 
 
 


   




 

 Am mancat tapas: crochete de pui si de branza, cartofi prajiti, vita, tortillas asezonat cu rosii si pesto.


 Sper ca v-a facut placere sa urmariti acest articol relaxant, spun eu, si revin indata in forta cu locurile uimitoare pe care le-am strabatut in lung si in lat in continuare!! Ramaneti cu bine! Pe curand!



Comments